imorgon är det äntligen fredag! det är helt sanslöst vad jag har längtat, och ändå har det gått så himla fort. dock känner man av att det är första veckan efter ett lov, med tanke på allas temperament och dåliga tålamod (svessie känner sig nog träffad?). nationalismen har även plågat mig ett tag nu, men idag när jag äntligen skulle ta tag i det sista så satt min syster vid datorn. det var tydligen hennes jätteviktiga projektarbete som var tvunget att bli klart. men det kan ju bli en bra ursäkt för mig att lämna in på måndag istället? för just nu kan jag inte arbeta, jag kollade in ginatricot's hemsida (bara för att lilla k också gjort det) och gud vad mycket snyggt det finns när man inte har pengar? som tex mina skor som jag suktat efter i evigheter som aldrig fanns i min storlek, hittade dom i förrgår inne på din sko i den perfekta storleken - 39 (inte stort)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar