en jävligt bra vecka börjar lida mot sitt slut. och med tanke på hur sysselsatt jag har varit så har jag inte wedigt haft tid med bloggen, men ska försöka dra en snabb uppdate såhär på lördagsmorgonen.. i söndags firades min sweet seventeen hemma hos mig med massa bra folk och tyvärr en hel del skador från skateboards och hopptorn.. men trots det en förjävla bra kväll! resten av veckan har det varit att jobba från åtta till halv tolv, sen har det varit korpa för hela slanten. i stort sett med samma gamla gäng varje dag, lille k, hannis, abbeliten och svahn. det har även förtärts en hel del glass, pizza och helium. bilderna ovan är från ett litet dopp vid piren som jag och hanna avstod ifrån. istället valde vi att beslagta de badandes kläder, vilket resulterade i årets gapskratt. och igår då, så kom lille k hit och vi valde hammarsbadet för en gångs skull. vilket inte gick så bra med tanke på vädret.. men efter det drog vi till martin ute i hulta. dock var det lika mycket fart där som det var på jespers moppe som jag kraschade med. så lille k åkte hem medans jag letade som en galning efter henne. dock slutade kvällen ganska bra, precis som min vecka gjort

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar