160609




när jag låg helt ensam i min kära soffa förut och förtärde en delikat chokladkaka fylld med hasselnötter från marabou, fick jag ett plötsligt må-illa-anfall och kom då på att ca 180g choklad på mindre än en kvart kanske inte är så rockigt ändå? (det är här alla ointresserade och alla med kräkfobi ska sluta läsa). det blev raka vägen till toaletten och fingrarna i halsen. men mitt i allt hulkande fick jag en sån otroligt jobbig flashback från en tid i nian. jag skulle inte kunna kalla mig själv sjuk på något sätt, men för cirka ett år sen brukade jag, av ren ångest, hulka över den där toalettstolen efter vissa måltider. nu, tio kilo tyngre, har jag insett att det fan inte spelar någon större roll. hur klyshigt det än låter, så har jag varken lust eller energi till att tycka illa om min kropp. och appråpå bilderna så tänkte jag på alla sjuka ideal. en kompis till mig tycker att beyoncé i denna video har "sjukt stora lår", vilket får mig att undra, är det inte såhär en kvinna ska se ut? jag tycker att hela hon är skitsnygg? med dessa ord avslutar jag detta, lite för långa och lite för avslöjande inlägg. peace

6 kommentarer:

  1. du är fin som du är <3 från lisa!

    SvaraRadera
  2. din vän som tycker att hon har stora lår vet att hon kommer tjalla till din mamma, back at yah!

    SvaraRadera
  3. fast jag spydde inte för att jag fick ångest, utan för att jag bara mådde illa. kanske inte märktes i mitt inlägg att jag tycker sånt är onödigt?

    SvaraRadera
  4. snäll vän!

    SvaraRadera
  5. din "vän" verkar inte ha alla chips i påsen. och feta lår? hon är svin svin sviiiin snygg, önskar att jag kunde se ut som henne. hellre hennes kropp är tex paris hilton. euw

    SvaraRadera