ALLT FÖR ATT VARA SOM MATILDA

.
RANDOM:
Sagt nej till samlag? Ja
Hånglat med fler än 75 pers? Nej
Hånglat med fler än 10 pers på samma kväll? Nej
Gjort något dumt? Ja, det händer ofta
Varit full i skolan? Nej, tyvärr
Blivit portad ifrån en krog? Nej
Slagit sönder en tv? Nej
Varit gravid? Nej
Fått barn? Ja, tre stycken?
Överdoserat? Nej
Åkt ambulans? Nej
Ätit ifrån en papperskorg? Haha, mycket möjligt
Vilka kläder sover du i? Trosor
Vart vill du gifta dig? Någonstans där det är fint!
Vad hatar du verkligen? Kött
Vill du gifta dig? Jadå

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? Jag
Du gick på bio med? Jennifer
Du var och shoppade med? Om shopping = grodtårta och födelsedagskort så är det hanna
Skickade ett e-mail? Darlin!
Du pussade? Hanna slickade på min axel på naturkunskapen idag om det räknas?
Du kramade? Albin

HAR DU NÅGONSIN:
Sagt jag älskar dig och menat det? Ja
Tagit droger? Nej
Varit kär? Ja

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? Nej
Köpt någonting? Ja
Varit sjuk? Ja
Sjungit? Ja
Velat säga till någon att du älskar den? Nej
Kramat någon? Ja
Kysst någon? Ja
Haft sex? Haha, ja

6 kommentarer:

  1. kysst någon? hanzor the almighty
    haft sex? ja, med hanzor the almight

    varför har du mailat darling?

    SvaraRadera
  2. you know i want ya!!

    alltså jag tycker fc räknas som mail? och isåfall var det han som mailade mig!!

    SvaraRadera
  3. lisanyfiken4/3/10 21:34

    vem ´har du pippat mä ;)?

    SvaraRadera
  4. jag vet inte, jag kom nyss?

    SvaraRadera
  5. Svar: Tack så jättemycket! :D

    SvaraRadera