DON'T LOOK BACK IN ANGER, I HEARD YOU SAY






just nu vill jag sitta i bikini på korpa, odla jordgubbar med surfkillarna, lyssna på heliumröster, springa runt i borgholm, äta glass i stadsparken, bli skitfull, dygna, ägga bilar, äta pizza till frukost, umgås med fint folk, bränna mig på gotland för att ann-sofie förbjudit solskyddsfakor och istället kastar fram kokosoljan, men framförallt vill jag fylla år, inte bara för att göra krogen osäker, utan för att ha en minst lika fin kväll som förra året. tur för mig att jag har världens bästa kompisar som hjälper mig och ser till att detta händer i sommar! odeer?

3 kommentarer:

  1. räkna med oss gaga! :D / matzor

    SvaraRadera
  2. åhhh!! kan det bli jossans födelsedag nu!?

    SvaraRadera
  3. the almighty19/3/10 22:33

    SURE THANG MY TWÄNG! PUSS

    SvaraRadera