BÄSTA SÄLLSKAPET EN FREDAG ÄR EN PÅSE CHIPS


bara för att linn sa att jag var "sååå jävla snygg" idag så tog jag en outfitbild. LOOOOOOOOOOOOOL som hanna skulle sagt. tack sa jag till linn, du är en riktigt pepptalkare! :D

efter skolan drog jag och op ner på stan där vi mötte upp beo. vi träffade även på lite andra sköna retards och sen drog vi hem till biggan och berömde henne för att hon hade städat så fint! men jag tog mig hem ganska fort och nu sitter jag här som det mobboffer jag egentligen är.. jag har liksom lagt mitt sociala liv på hyllan, umgås hellre med chipspåsen än mina kåmpisar.. ajabaja säger mina lår som helst skulle vara liite fastare inför beachen i magaluf om 18 dagar! men vafan, chips är gött och man lever bara en gång? imorgon ska jag vara lite duktig och tjäna lite välbehövda pengar för att sedan belöna mig med lite ullishäng på kvällen. förhoppningsvis hakar även elin på! (KOM IGEN!) nu ska jag gå och slå min bror lite bara för att han tog sönder min finfina regnponcho..

3 kommentarer:

  1. the almighty24/4/10 14:16

    får inte jag ett tack?! LOOOOOL.

    SvaraRadera
  2. hah du var ju ändå lite social med oss så (A)
    fast det där men regngrejen var taskigt för jag tyckte den var riktigt snygg! :D

    SvaraRadera
  3. sv: nä nu var du dum!

    SvaraRadera