MÅNDAG


efter en hääääärlig skoldag med alldeles för många timmar av tyska så slog jag följe med lisa ner till stan för att träffa op och hanna (och det blev givetvis den obligatoriska briemackan). när jag kom hem fick jag en blöt och oönskad puss av nilo. det luktar fortfarande äcklig hund trots att han inte längre är kvar i rummet. visst att han är söt men han är stor som ett hus, springer omkring och liksom stoppar allt i munnen. inte biter, bara stoppar det i munnen och dreglar lite. jag tycker vi ska ge tillbaka honom, jag är ingen hundmänniska. men jag låter honom vara kvar för pappas skull, för han verkar så glad nu. jag flyttar ju förhoppningsvis snart ändå! :)

2 kommentarer:

  1. vi tar en ridtur på honom någon dag? :D

    SvaraRadera
  2. Nae Jossan nu får du skärpa dig!! Han va ju super söt!
    Vadå INTE hund-människa???
    Du älskar ju Wilma juh!!

    SvaraRadera