NÄSTAN SÖNDAG?


känns lite mer som söndag än måndag och det känns lite som om skolan ska börja igen imorgon. sicken tur att det inte stämmer! istället ska jag lära mig allt om icas kassor och vart olika varor ska vara osv. inte heller så jättekul, men jag får åtminstone pengar för det! helgen har för det mesta varit helt fantastisk! i fredags kollade jag stolt på min lillebror i kyrkan, samt firade diverse studenter (för det mesta höll jag mig hos lisa där all god mat fanns..). resten av helgen har jag bara njutit av sovmorgnar när jag inte kunnat sova på natten och ätit ovanligt lite? jag har dock ändrat på det genom att äta lite chips och dipp när jag kom hem från isoleringen på gränsö. nu ska jag göra lite webbutbildningar inför imorgon och laga mat åt min bror :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar