JANGLIN

har precis satt upp en massa fina bidler på min vägg, klickat hem nedanstående + ett bälte och faktiskt börjat längta inför hösten? nu ska jag unna min hals en kopp te, krypa ner under en filt och se nån film. det är okej i det här vädret. imorgon åker jag till öland för att festa och njuta av min ledighet, hoppas vädret är bättre där. idag är det även en vecka kvar till london och jag taggar genom att kolla igenom vad som inte får missas, ni som varit i london får gärna tipsa om sevärdheter/affärer? :)

3 kommentarer:

  1. london eye va så jävla coolt. madametåsååås me. de får du bara inte missa. sen har vi ju pickadilli cörkös med, om man gillar fåglar:) speciellt duvor. gillar du duvor? as ballt dom sätter sig på en. // kramar från en som vatt i london

    SvaraRadera
  2. hallå varför tackar du inte för mitt tipsinlägg //kramar en som vatt i london

    SvaraRadera