VILDA HJÄRTAN KAN INTE GÅ SÖNDER

vi lämnade hotellet med taxi 03.00 imorse, väl hemma trotsade jag jetlagen och mötte upp min efterlängtade hanna slemstig!!! nu sitter jag här med jennifers teorispel och hade tänkt plugga inför det där jävla körkortet som jag aldrig kommer ta, men jag tippar på att jag snart beger mig till sängen och att det tar några månader till innan jag får köra ensam på vägarna.

förresten åt jag pasta med svampsås till middag idag, synd att svampen inte var lite blodigare...LOL

1 kommentar:

  1. hanna irma maria slemstig4/8/10 18:32

    haha, hade varit fett gott om det var lite mer blod i kaffet på mc donalds också... vet du förresten? mina kompisar är helt galna!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! dom har köpt en superstor vattenpipa till mig!!!!!! GALET VÄRRE JUUUU!!!!!! PUSS BEBBI

    SvaraRadera