ONSDAG & LITE FÖR LÅNG TEXT


hanna & våra goda scones som bestod av sconesmix & vatten

idag har jag nog haft den mest oproduktiva dagen i mitt liv, skolmässigt. drog till min enda lektion som började fem i tio, för att skriva på min närvaro och sedan försöka börja skriva nåt om upplysningen. det gick inte särskilt bra då hanna och lisa satt och kacklade bredvid. slutade lektionen vid elva, lite tidigare än dom andra, för att köra till vimmerby och köra lite halkbana. trots att sören skrämde skiten ur mig så lyckades jag göra allt han bad mig om. väl hemma i lägenheten har jag bara diskat och ätit. jag slog på stort och värmde på lite vegetarisk ravioli som jag har på burk. som sagt, produktiviteten är inte på topp idag.. nu inväntar jag olivia, hanna och jesper. jeppe har laddat upp inför tvådagars hos mig med ett kilo kött som han tänkte snuska ner min frys med. men vad gör man inte för sin lillebror? POSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar