HOCKEY & "HAMBURGARE"


efter en alltid lika omtyckt torsdag i skolan begav jag mig mot bynn där det blev hockey och hamburgare med pappa och jesper. jag känner testosteronhalten skjuta i höjden? förövrigt så spår jag inte någon rolig helg, dels för att jag inte extraknäcker som spåtant (alltså, what's up with alla spåtanter som bloggar?) men dels för att jag inte har några planer alls. eller jo, imorgon ska jag till tandläkaren (wohooo!), därför är jag tillfälligt bosatt här i gamleby, så jag slipper gå upp tidigare än nödvändigt imorgon. supersmart, jag vet!

förövrigt så saknar jag min syster, dyrt med bussbiljett och synd om mig som inte har körkort. på tal om det så övningskörde jag med pappa förut. det hela slutade med att han sa "jaaa du jossan, nu kanske du inte tror att du är bäst i världen längre?" say whaaaaaat? jag är bara lite ringrostig. jag lovar. och jag lovar att jag inte tror att jag är bäst i världen på att köra bil, filip svensson!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar