MY SHOES THEY NEED TO MOVE

idag mår jag lite bättre, har dock haft en dyktig hockeydos av måndagsdepression. värst var det i morse när jag vaknade på soffan i bynn och det var kolsvart ute. motiverad som jag är så kastade jag på mig vinterjackan och hann faktiskt med bussen till skolan. tänkte vara generös och bjussa på lite sköna bilder från i lördags som förövrigt var deiligt!

op och lisa (och mattan) dansar till su getir, snyggt!

tappade fokus när tårtan kom fram


efter lite hårt dansande på palle drog jag vidare till åhmans (obligatoriskt) där slagsmålet var i full gång. jag och pelle stod och kollade på fascinerat, medan molly och olivia mest garvade. kvällen slutade med att jag och molly styrde upp efterfest hemma hos mig, lite konstigt avslut på en helbra kväll, men ibland gäller det att vara spontan! nu tänker jag absolut inte plugga, istället ska jag kolla lite desperate housewives. NAJS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar